Temalista

söndag 20 januari 2013

181. Ljus & Skugga (20 av 365)



22 kommentarer:

  1. Jättevackert :) Skuggan ligger så fint mot den gnistrande snön!

    SvaraRadera
  2. Vackert! Vintern kan verkligen vara vacker!
    E-postsvar kommer efter eftermiddagens släktfika :))

    SvaraRadera
  3. Du har så fina bilder med snön som du tagit...
    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig bild fångad en av dessa fantastiskt vackra vinterdagar som vi får njuta av emellanåt, verkligt snyggt skuggspel!

    SvaraRadera
  5. Så vackert. Vintern kan verkligen vara helt underbart vacker och det är så kul att fota det.

    SvaraRadera
  6. Fin bild! Ljus och skugga blir så vackert mot den vita snön.

    SvaraRadera
  7. Jag kanske, kanske kommer på torsdag, men då är nog gulaschen slut!

    SvaraRadera
  8. Aha! Jag gissade temat bara genom att titta på bilden och jag hade rätt! Mycket vackert!

    SvaraRadera
  9. De vackraste konstverken gör naturen alldeles på egen hand. Sen gäller det för oss att hitta dem o fånga dem på bild!

    SvaraRadera
  10. Vinter när den är som vackrast. Gillar kompositionen mycket.

    SvaraRadera
  11. Vacker bild. Härligt spel mellan ljus och skugga.

    SvaraRadera
  12. Så snyggt!
    (Tack för kommentar hos mig :). Vill nog inte titulera mig "riktig" fotograf, men kursen i studiofotografering var otroligt kul och lärorik)

    SvaraRadera